poniedziałek, 21 lipca 2014

#match 2 i #match 3

W piątek na moim profilu pojawił się  # match 2 :

miejsceWilton CT
rodzice: HM  - Advertising and PR Services 
 HD - Insurance
dzieci :boy 14,boy 10, girl 8
zwierzęta: brak

Umówiłam się z host mamą na rozmowę na skype na niedziele na godzinę 18. Tak się stresowałam :D Może dlatego,że to pierwsza rozmowa z rodzinką na skype. Równa godzina 18 i nikt nie dzwoni...Siedzę taka cała pospinana i dopiero jakoś za 15 min hostka zadzwoniła. Przemiła kobieta,bardzo fajnie mi się z nią rozmawiało.Podczas rozmowy do kamerki podeszła J.-dziewczynka i przywitała się ze mną,sympatyczna :D.   Dowiedziałam się dużo przydatnych informacji od hostki,ale niestety potrzebują kogoś od połowy listopada,a to trochę dla mnie za późno :< 

 #match 3 

miejsceEastchester NY
rodzice: HM  - Industry: Financial Services/Banking
 HD - Construction
dzieci :girl 13,girl 10
zwierzęta: 2 koty i jakiś gad

Pojawili się dzisiaj,ale ich aplikacja świeci pustkami. Brak jakichkolwiek zdjęć i listu. A z dalszej części wynika,że to relacja bardziej pracodawca-pracownik. Poza tym same zakazy w sumie i przestrzeganie zasad takich jak brak jedzenia w pokoju,przyjmowanie gości tylko i wyłącznie pod obecność hostów,sprzątanie salonu,łazienki rodzinnej (czy to w ogóle należy do obowiązków au pair..?). 

Dodam,że obydwa te matche są z CC,a w APIA dalej cisza..
A jak u Was? :)

Pozdrawiam,
N.


8 komentarzy:

  1. Match #2 super! szkoda tylko, że dopiero na listopad kogoś chcą.. :( a Match #3 w ogóle mi się nie podoba. wygląda na to, że bardziej szukają służącej niż au pair. Ale 2 matche w CC w tydzień? Oby tak dalej! :) Już nie mogę się doczekać jak razem będziemy wyjeżdżać do Stanów! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie CC bardzo pozytywnie zaskoczyło pod względem rotacji rodzinek.
    Moja pierwsza też potrzebowała kogoś dopiero od połowy listopada, szkoda. A Twój trzeci match to jakiś żart. Brak jedzenia w pokoju, sprzątanie rodzinnej łazienki? Dobrze, że od razu określili zasady, przynajmniej wiesz, że masz się trzymać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej masakra z tym trzecim matchem! brak jedzenia w pokoju? wtf!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź tam pogadaj z tymi rodzinkami z CC, czy ktoś nie chce au pair za 3 tygodnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że APIA się rozkręci bo uważam ich za jedną z lepszych agencji :p
    Noo i fajnie, że masz już ten pierwszy skype z rodzinką za sobą, teraz już będziesz wiedziała, że nie ma co się stresować kochana ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym sprzątaniem to chyba trochę przesadzili. sprzątać mamy chyba tylko pokoje dzieci a nie resztę domu;o będą lepsze rodzinki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :) napewno niedlugo znajdziesz idealna rodzinke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak jak Danusia napisała, sprzątać to my możemy tylko po dzieciach wszystko :P. Mi jedna rodzina kazała sprzątać cały 200m dom! :D

    OdpowiedzUsuń